miscarea-obicei-imbunatatirea-vederii

3 Obiceiuri importante pentru îmbunătățirea vederii tale

Aceste obiceiuri, ce te vor ajuta sa iți îmbunătățești natural vederea,
sunt efectuate permanent de cei care vad bine

clipitul-obicei-imbunatatirea-vederii

articol scris de Flavius Țurcanu

În acest articol vei învăța 3 obiceiuri simple dar importante, ce fac diferența între a avea sau nu o vedere bună și clară.

Majoritatea acestor obiceiuri sunt efectuate din reflex, automat de cei care își păstrează vederea bună și clară, fără a fi conștienți de ele.

La persoanele cu vederea slăbită, aceasta este o consecință a faptului că nu au dobândite obiceiuri sau mici activități zilnice prin care să-și întrețină sănătatea ochilor și nici nu sunt conștienți de acest lucru.

Așadar, pentru a efectua automat aceste obiceiuri, trebuie sa le repeți conștient, zi de zi, până când le încorporezi în propriul subconștient – apoi le vei face fără să te mai gândești la ele.

Care sunt aceste 3 obiceiuri ce îmbunătățesc vederea?

Înainte să ți le prezint e necesar să știi următorul lucru: toate aceste obiceiuri 
au același scop – cel de a elibera tensiunea din ochii tăi și din corpul tău.

Așadar, cele 3 obiceiuri pentru îmbunătățirea vederii tale sunt:

Obiceiul 1: „Clipește conștient la fiecare 5 minute”

Clipește conștient, de 10-20 ori, la fiecare 5 minute! – acesta este primul obicei care te va ajuta să îți îmbunătățești natural vederea.

De fiecare dată când clipești, clipește încet, fără nici o grabă și observă cum se eliberează tensiunea din mușchii pleoapelor și a ochilor tăi.

Eliberează tensiunea din mușchii tăi oculari și ochii tăi vor focaliza mai ușor și tu vei vedea mai clar.

Odată ce tensiunea din mușchii oculari este eliberată, ochii tăi vor fi mult mai odihniți.

Astfel, ei vor putea focaliza mai ușor și mai repede, iar imaginea pe care o vei vizualiza va fi mult mai clară.

Atunci când clipești, mușchii pleoapelor reglează glandele lacrimale și la un moment dat vei lăcrima, ceea ce este foarte bine și sănătos pentru ochii tăi.

Lichidul lacrimal îți va umezi ochii și îi va curăță de praful acumulat în timpul zilei.

În plus, lăcrimatul este important în procesul de îmbunatățire a vederii… dacă ai ochii uscați, secrețiile lacrimale vor fi reglate și uscăciunea ochilor tăi va dispărea.

Așadar, clipitul este un pas esențial pentru îmbunătățirea vederii tale și iți recomand să-l aplici mereu, mai ales când lucrezi la calculator.

Obiceiul 2: „Expune-te la lumina solară”

soare-imbunatatirea-vederiiExpune-te la soare în fiecare zi pentru 10-15 minute. Acest lucru te va ajuta în primul rând să ai mai multă energie în acea zi.

Odată ce te expui la soare organismul tău va sintetiza vitamina D, iar această vitamină mai este denumită și stâlpul sănătății.

Prin vitamina D, vitaminele și mineralele de care ochii tăi au nevoie sunt absorbite și fixate mult mai bine de organismul tău!

Astfel vei avea ochii bine hrăniți, energizaţi și mult mai sănătoși. În plus, te va ajuta să elimini sensibilitatea la lumina puternică, fie ea cea solară (naturală) sau a unei surse de lumină artificiale.

Ca să beneficiezi din plin de beneficiile expunerii la lumina solară îți recomand să te expui zilnic la soare pentru minim 5 minute, cu ochii închiși, mai ales la răsărit și la apus.

În timpul verii, când crezi si simti ca ai nevoie de ochelarii de soare, folosește-i doar: între orele 12-14, când lumina solara este la intensitate maxima, în medii cu reflecții (zăpadă sau nisip), sau atunci când conduci și este strict necesar.

Obiceiul 3: „Mișcă-ți corpul și ochii”

miscarea-obicei-imbunatatirea-vederii

Un studiu, efectuat la Universitatea din Columbia, a relevat că efectuarea zilnică a activităților sportive ajută la îmbunătățirea vederii.

Mai mult, studiul relevă că nu trebuie să fii sportiv de performanță, dar efectuarea zilnică a 10-15 minute de mișcare sunt suficiente pentru eliberarea tensiunii din musculatura oculară.

Acest studiu arată că mișcarea zilnică a corpului pentru un minim de 10 minute pe zi reduce tensiunea oculară cu 20% ceea ce ajută la îmbunătățirea vederii.

Astfel, riscul ca problemele de vedere să apară sunt cu 20% mai mici. În felul acesta șansele de apariție a problemelor de ochi mai grave cum ar fi glaucomul sunt aproape nule.

Iti recomand sa efectuezi, de cel putin 2 ori pe saptamana, o serie de exercitii ce implica miscarea intregului tau corp – cat si a mainilor tale, umerilor si a gatului tau pentru minim 5 minute. Astfel eliberezi tensiunea din corpul tau.

Aceasta tensiune influenteaza starea vederii tale impiedicandu-te sa iti misti usor si natural gatul, dar mai ales ochii.

Asadar, pentru a-ti imbunatati vederea, misca-ti usor ochii atunci cand privesti, atat pe verticala cat si pe orizontala, indiferent de activitatea pe care o ai.

Miscarile trebuie sa fie incete, line si naturale pentru a elibera tensiunea ce se gaseste in muschii oculari si pentru a mari mobilitatea ochilor tai.

Vrei să înveți și alte aspecte ce te ajuta la îmbunătățirea vederii?

Înscrie-te la seria de sfaturi gratuite prin intermediul formularului de mai jos, dacă vrei să faci primul pas ca să înveți cum îți poți îmbunătăți vederea ușor, în mod natural și să renunți la ochelari sau la lentilele de contact:

Name: Email: