Intrebari frecvente si raspunsuri: FAQ

 

Am pierdut datele de acces, cum le recuperez?
Completeaza fomularul de contact prezentand problema specifica si echipa mea te va ajuta in maxim 48 de ore lucratoare.
Cum pot anula o comanda sau cum pot sa primesc banii inapoi?
Completeaza fomularul de contact alegand optiunea „Despre facturare sau returnare” si echipa mea va solutiona cererea ta in maxim 48 de ore lucratoare.
Ce sa fac daca codul introdus nu activeaza aplicatia?
Verifica mai intai daca ai acces la internet. Apoi vezi daca firewall-ul de pe calculatorul tau nu este prea restrictiv. Recomandarea mea este sa suspenzi pentru 2 minute firewall-ul si apoi sa incepi iarasi activarea codului.

Nota 1: Un cod functioneaza pe un singur calculator. Daca ai activat o data codul, pentru al doilea calculator mai ai nevoie de un cod de activare.

Nota 2: Daca ai reinstalat windowsul, trebuie sa resetam codul pe server ca sa se activeze pe calculatorul tau. Trimite-ne un mesaj completand fomularul de contact si vom reseta codul in 48 de ore lucratoare.

Cum pot comanda daca locuiesc in afara Romaniei?
Daca doresti sa primesti produsele „Renunta la Ochelari” in afara Romaniei, sunt 4 aspecte pe care trebuie sa le stii:

1. Platesti prin PayPal si apoi vei primi coletul in maxim 10 zile lucratoare. Daca doresti sa platesti prin alte modalitati, scrie-ne optiunea dorita.

2. Costul expedierii coletelor in afara Romaniei este de 7 Euro care se achita impreuna cu contravaloarea produselor alese.

3. Putem expedia coletul si in Romania, la o ruda sau la un prieten, urmand ca acesta sa expedieze coletul catre tine.

4. Inainte sa efectuezi plata iti recomandam sa ne contactezi completand formularul de contact.